Lütfen Bekleyiniz

ARAMA SONUÇLARI

ONLINE DESTEK

SORULAR

  • Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

    Alışveriş yapabilmeniz için üyelik bilgilerini doldurmanız gerekmektedir.

  • Nasıl üye olabilirim?

    Anasayfamızda bulunan "Üye Girişi" butonuna tıklayarak açılan sayfadaki üyelik formunu doldurarak üye olabilirsiniz.
    Üye olmak için tıklayınız.

  • Aradığım ürüne nasıl ulaşabilirim?

    Sayfanın sağ üst köşesine yerleştirilmiş arama alanına aradığınız ürünün adını, ürün kodunu, ürün rengini yazarak veya sayfanın sol yanında bulunan menüden seçerek istediğiniz ürün grubuna ulaşabilirsiniz. Sıralama butonlarını kullanarak renk ve fiyat ile ilgili istediğiniz gösterime erişebilirsiniz.

  • Sepetim nedir? Nasıl kullanılır?

    “Sepetim” ana sayfamızın sağ üst köşesinden kolayca ulaşabileceğiniz, sitemizden alışveriş yaparken sıkça kullanacağınız bir ekrandır. Bu ekranda şunları yapabilirsiniz:
    • Ürün sayfalarında gezerken beğendiklerinizi, ürünlerin çevresinde bulunan “Sepete Ekle” butonu yardımıyla sepetinize ekleyebilirsiniz.
    • Seçtiğiniz ürünlerin eklenip eklenmediğini bu ekranda kontrol edebilirsiniz.
    • Almak istediğiniz ürünlerin adetlerini belirleyebilirsiniz. Bunun için tek yapmanız gereken, sepetteki ürünlerin sağ tarafında bulunan kutucukların üzerinde bulunan oklar sayesinde adetleri çoğaltabilir ya da azaltabilirsiniz.
    • Alışveriş sırasında almaktan vazgeçtiğiniz bir ürün olursa, o ürününün alt tarafında bulunan “Sil” butonuna basarak işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
    • Sepetinizde “Kudon Kodunuz" alanına size tanımlanmış kodu girerek hediye çeklerinizi alışverişlerinizde kullanabilirsiniz.
    • Siparişlerinizin KDV dahil toplam fiyatını,ödeyeceğiniz kargo bedeli tutarını ve kullanılan Çek/Promosyon tutarını bu ekranda görebilirsiniz.

  • Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?

    Twist’den verdiğiniz siparişlerin zamanında ve eksiksiz olarak adresinize gönderilebilmesi için teslimat ve fatura adresinizin doğruluğundan emin olmalısınız.
    Teslimat adresinizi doğru ve eksiksiz olarak yazmaya özen gösterin. Kargo şubesi olarak teslimat adresi belirtilen siparişlerin kargo çıkışı yapılamaz.
    Fatura adres bilgileri, faturalama işleminden sonra değiştirilemez. Bu nedenle fatura bilgilerinizin doğruluğundan emin olmadan siparişinizi onaylamayın.
    Tüm gönderiler adrese ve ilgili kişiye yapılır, kargo şubesinden ürün teslimi yapılmaz. Alıcının adreste bulunamaması durumunda, kimlik bilgileri kontrolünden sonra birinci dereceden yakınına teslimat yapılabilir.

  • Nasıl sipariş verebilirm?

    Üyelik formunu doldurduktan sonra:
    • Beğendiğiniz ürünü veya ürünleri alışveriş sepetinize ekleyin.
    • İstediğiniz ürünleri seçtikten sonra “Sepete Git” butonuna tıkladığınızda "Sepet Ekranına" ekranına gelirsiniz.
    • Bu ekranda istediğiniz ekleme, çıkarma, adet bilgisi ve toplam tutar bilgisi görebilirsiniz. Siparişinizi tamamlamak için "Satın Al" butonuna tıklayabilirsiniz
    • Teslimat ve fatura adresi bilgilerini doldurduktan sonra sipariş özetini gördünten sonra "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayınız.
    • Ödeme ekranında ödeme tipini seçiniz. Bilgilerinizi doğru şekilde girin.
    • Eğer taksitlendirme yapacaksanız, kart bilgilerinizi girdikten sonra sayfanın altında size gösterilecek taksit seçenkelerinden birini seçmelisiniz.
    • Kredi kartıyla ödeme yapmayacaksanız, bu seçeneğin yanındaki “PayPal” butonuna tıklayın ve açılan ekranda bilgilerinizi girerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.
    • Ödeme bilgisini girdikten sonra "Ön Bilgilendirme Formu", "Uzak Mesafeli Satış Sözleşmesi"alanlarını onaylayarak “Sipariş Tamamla” butonuna tıklayıp sipariş onay ekranına geçin.
    • Açılan yeni sayfada size sistem tarafından bir sipariş numarası verilir. Üye girişi yaptıktan sonra ana sayfamızın sağ üst köşesinde göreceğiniz “Hesabım/Siparişlerim” sekmesinden siparişinizle ilgili bilgilere kolayca ulaşabilirsiniz.

  • Siparişlerimi nereden görebilirim?

    Siparişlerinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" başlığı altında görebilirsiniz.

  • Ödememi hangi şekillerde yapabilirim?

    www.twist.com.tr'de ödeme işleminizi kredi kartı veya paypal ile gerçekleştirebilirsiniz.

  • Hangi banka kartları ile taksit imkanından faydalanabilirim?

    Advantage özellikli Hsbc kredi kartları Axess,Wing ve Fish özellikli Akbank ve Citibank kredi kartları World özellikli Yapı Kredi , Vakıfbank ve Anadolubank kredi kartları Bank Asya kredi kartları Finansbank kredi kartları Maximum özellikli  İş Bankası A.Ş ve  Ziraat Bankası kredi kartları Bonus, Miles&Smiles, Amex, Flexi özellikli Garanti Bankası, Denizbank, Teb, Şekerbank, Ing Bank, Eurobank, Tekfen kredi kartları'nı kullanarak taksitli alışveriş yapabilirsiniz. Listelenenler dışındaki kartlar ile sadece tek çekim ödemesi yapabilirsiniz.

  • Hediye çeklerimi nasıl kullanabilirim?

    www.twist.com.tr üzerinden kazandığınız hediye çeklerinizi son kullanma tarihine kadar 1 KEZ kullanabilirsiniz. Hediye çeki ile satın aldığınız ürünlerinizi iade etmeniz durumunda çekiniz aktifliğini kaybedecektir. Hediye çeki ile almış olduğunuz ürünleri herhangi bir İpekyol mağazasından değişim yapabilirsiniz.

  • Yaptığım alışverişlerde ürünüm ne zaman kargoya verilir?
    Saat 15.00 öncesinde verdiğiniz siparişleriniz aynı gün içinde hazırlanıp kargoya verilmektedir. Bu saat sonrasında verdiğiniz siparişleriniz ise ertesi gün kargoya verilir. Haftasonu ve tatil günlerinde verilen siparişler takip eden ilk iş günü içinde kargoya verilir.
    *İndirim dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle kargoya verilme süresi 4-7 iş günü arasında değişmektedir.
  • Kargo işlemleri için ücret ödeyecek miyim?

    www.twist.com.tr’den yapacağınız 70 tl ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti ödemezsiniz. 70 tl altındaki siparişler 6.95 tl olarak ücretlendirilmiştir.

  • Siparişlerimin sevkiyat durumunu nereden takip edebilirim?

    Siparişlerim" sayfasından tüm siparişlerinizi görüntüleyebilirsiniz.

  • Siparişimi tamamladıktan sonra kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim?

    Siparişlerim" sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyip "Kargo Takip" linkine tıklayarak statüsünü görebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza e-mail ile bilgi geçilecektir.

  • Satın aldığım ürünü nasıl değiştirebilirim?

    www.twist.com.tr adresinden satın aldığınız ürünlerin değişimini herhangi bir İpekyol mağazasından faturanızı göstererek yapabilirsiniz.

  • Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim ?

    www.twist.com.tr adresinden satın aldığınız ürünlerin iadesi için önce hesabım sekmesinden ilgili siparişinizi seçip iade talebinizi oluşturmanız gerekir. Sonrasında paketinizden çıkan iade formunu doldurarak herhangi MNG Kargo şubesinden iade gönderiminizi bedelsiz olarak yapabilirsiniz. Teslimat adresi olarak iade formunun üzerinde yazan adres sticker'ını kargo poşetini üzerine yapıştırıp kargonuzu bize gönderebilir yada "EKOL LOJİSTİK İpekyol Online Hadımköy Nakkaş Yolu caddesi No:15 Hastahane Mahallesi Arnavutköy/İstanbul PK 34555" adresini kullanabilirsiniz.
    Mağazadan size gönderilen ürünlerimizin iadesi için iade formunu bu linke tıklayarak indirebilirsiniz. Formu yazdırıp , üzerindeki talimatları takip ederek iade işleminizi tamamlayabilirsiniz.

  • İade etme süresi kaç gündür?

    Tüketici Kanunu'ndaki, "Sebep Göstermeden Cayma Hakkı" maddesine göre, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren ilk ondört (14) iş günüdür. Üründen kaynaklanan herhangi bir kusur sebebiyle yapacağınız iadelerde de, aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren 45 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

MÜŞTERİ HİZMETLERİ

Telefon0212 368 01 23

Müşteri Hizmetleri Çalışma Saatleri;

Hafta içi 08:00-20:00 Cumartesi 10:00-20:00
Çerez Kullanımı

Kişisel verileriniz, twist.com.tr hizmetlerinin daha iyi bir şekilde sunulması için mevzuata uygun bir şekilde toplanıp işlenir. Konuyla ilgili detaylı bilgi almak için Gizlilik Politikamızı inceleyebilirsiniz.